T E Λ Ι Κ Ω Σ. . .Β Α Ρ Β Α Ρ Ο Τ Η Τ Α . . . . . . . .ΩΡΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ . . . .. ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ....




«Η αλήθεια είναι επαναστατική»

Αντόνιο Γκράμσι

Ροή Iskra

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΠΑΡΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΕΤΟΝ


ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΠΑΡΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΕΤΟΝ
ΠΈΜΠΤΗ, 19 ΑΎΓΟΥΣΤΟΣ 2010 10:26 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΤΣΙΜΕΝΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ !

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε στις 19 Αυγούστου ερώτηση στη Βουλή με την οποία ζητά να μην προχωρήσουν τα σχέδια κερδοσκοπίας και τσιμεντοποίησης στο χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, και ο χώρος αυτός να αναδειχθεί σε πάρκο πρασίνου και αναψυχής, σύμφωνα με τις προτάσεις των τεσσάρων γύρω δήμων.





Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης του Παναγιώτη Λαφαζάνη, προς την κα. Υπουργό και τον κο.Υπουργό:


ΕΡΩΤΗΣΗ



Προς: την κυρία Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

και τον κύριο Υπουργό Οικονομικών

Θέμα: Τι είδους ανάπτυξη ετοιμάζει το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) στο Ελληνικό;

Είναι γνωστό ότι οι δήμοι Αργυρούπολης, Αλίμου, Γλυφάδας και Ελληνικού με τη συνεργασία πολλών άλλων φορέων και οργανώσεων, έχουν καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για την προβολή και υποστήριξη του αιτήματος, για τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου στο χώρο του πρώην αεροδρομίου το Ελληνικού, με υψηλό πράσινο ήπιες πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις, χωρίς καμία πολεοδόμηση για κατοικίες και εμπορικές χρήσεις που προέβλεπε η πρόταση Σουφλιά.

Είναι γνωστό επίσης ότι τα βασικά συμπεράσματα της A φάσης της έρευνας που υλοποιεί επιστημονική ομάδα του ΕΜΠ με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή της Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ κ. Νίκο Μπελαβίλα για τη δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό και η οποία παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου στις 10-6-2010, δικαιώνουν πλήρως αυτή τη θέση των 4 Δήμων και τεκμηριώνουν ότι το πάρκο είναι αναγκαίο, φτηνό και εφικτό και αποδυναμώνουν τόσο το σχέδιο Σουφλιά όσο και πρόσφατες απόψεις που υποστηρίζουν το ξεπούλημα του χώρου του Ελληνικού.

Ωστόσο, σε δημοσιεύματα του Τύπου στις 29-7-2010 αναφέρεται ότι στο πρόγραμμα των αναπτυξιακών παρεμβάσεων του ΥΠΕΚΑ για την πραγματική οικονομία προβλέπονται, σημαντικές αστικές αναπλάσεις μέχρι το 2015 μεταξύ των οποίων και αυτές για το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού ύψους 1.830.000.000 Ευρώ.

Με δεδομένο ότι στην προαναφερόμενη μελέτη του ΕΜΠ τεκμηριώνεται ότι το κόστος του Μητροπολιτικού Πάρκου κυμαίνεται μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ, εύλογα ερωτηματικά γεννούνται για το είδος των /"αναπτυξιακών παρεμβάσεων/" στο χώρο του πρώην αεροδρομίου. Τα ερωτηματικά αυτά μεγεθύνονται από την συστηματική αποφυγή της κας Υπουργού να συζητήσει τα θέματα του πρώην αεροδρομίου με τους Δημάρχους της περιοχής παρά την επανειλημμένη διατύπωση ανάλογου αιτήματος

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Σε τι ακριβώς συνίσταται η /"αναπτυξιακή/" παρέμβαση των 1,8 δις ευρώ στο χώρο του πρώην αεροδρομίου;

2. Γιατί αποφεύγει συστηματικά κάθε συζήτηση του θέματος αυτού με τους Δημάρχους της περιοχής;

3. Σκοπεύει να προχωρήσει στην αξιοποίηση του χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού ως πάρκο, σύμφωνα τους προσανατολισμούς και τις προτάσεις των τεσσάρων γύρω δήμων;

Ο ερωτών Βουλευτής

Παναγιώτης Λαφαζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: